برنامه آموزشی و ارزشیابی درس تربیت رسانه ای
بسمه تعالی
برنامه آموزش و ارزشیابی درس تربیت رسانه ای
عرض سلام و خوش آمد گویی خدمت دانشجویان محترم
از همراهی شما عزیزان در این ترم تحصیلی خوشحالم و امیدوارم به لطف و یاری پروردگار لحظات ارزشمند و پرباری را در کنار هم سپری کنیم.
برنامه آموزش و ارزشیابی درس تربیت رسانه ای به شرح زیر است:
آموزش:
بر اساس سرفصل مصوب وزارت علوم (قابل بارگذاری از سامانه دانشگاه یا سامانه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری)، محتوای آموزشی به همراه مقالات و منابع مفید روز، موردنظر قرار گرفته و تدریس میشود. بهمنظور پویایی کلاس، فعالیتهایی در قالب پژوهش گروهی و پاسخ به پرسش در نظر گرفته ام که در کلاس، شرح داده خواهد شد.
ارزشیابی (آزمون پایان ترم+ فعالیت کلاسی)
آزمون کتبی: 15 نمره
کتاب:
تربیت رسانه ای ویژه دانشجویان علوم تربیتی، تالیف دکتر فرنوش عظیمی خبازان، نشر چاپار و اساطیر پارسی
نکته مهم : این کتاب در کلاس تدریس خواهد شد و بخش تدریس شده، در آزمون کتبی پایان ترم سوال خواهد شد.
فعالیت و پروژه کلاسی: 5 نمره
دانشجویان کلاس گروه های دو نفره تشکیل می دهند. هرگروه باید بخشی از کتاب :
تعلیم و تربیت رسانه ای ( تقویت توانش رسانه ای در کودکان و نوجوانان) نوشته دکتر محمد اخگری . انتشارات شب قلم
را ارائه کند.
صفحات کتاب به تعداد گروه های تشکیل شده تقسیم می شود. هر گروه باید صفحات مشخص شده خود را مطالعه کند و به مدت سی دقیقه در کلاس ارائه داشته باشد. یک نفر از اعضای گروه نکات مهم را روی تابلوی کلاس می نویسد و یک نفر ارائه می کند. ارائه دهندگان اگر مطلبی را متوجه نشدند باید در مورد آن تحقیق کنند و فقط آنچه فهمیده شده ، در کلاس ارائه شود.
نکته مهم : این ارائه نمره کلاسی دارد و از مباحث کتابی که در کلاس ارائه شده در امتحان پایان ترم سوال نخواهد شد.
توجه داشته باشید :
- ارزشیابی دانشجویان بزرگواری که به هر دلیل بیش از ۵ جلسه غیبت داشته باشند، در بهترین شرایط از ۱۸ محاسبه خواهد شد.)دقت بفرمایید)
- حضور غیر فعال در کلاس امتیاز منفی دارد.
موفق باشید
- ۰۲/۰۶/۲۶