عناوین فعالیت امتیازی 2 نمره ای(ارائه در کلاس)
دانشجویان گرامی
سلام، عرض تبریک به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان
به درخواست دانشجویان عزیز مبنی بر تعیین عناوین فعالیت امتیازی جهت ارائه در کلاس، موارد زیر پیشنهاد می شود.
توجه:
* هر عنوان توسط دو نفر(یا دو گروه دو نفره بر اساس علاقه مندی شما به انجام کار فردی یا گروهی) قابل انتخاب است. روز ارائه هر دو نفر (یا گروه) که موضوع را انتخاب کرده اند، باید آماده باشند تا گزارش همدیگر را تکمیل کنند.
به عنوان مثال دو نفر ( یا دو گروه)در مورد مقایسه روش کمی و کیفی ارائه خود را تنظیم کرده اند. هر دو نفر(یا دو گروه) در یک روز برای ارائه حاضر می شوند و باید تلاش کنند تا توضیحات بهتری نسبت به گروه مقابل ارائه دهند.
نکته:
1- استفاده از پاورپوینت ، تخته نویسی یا تهیه پوستر و بروشور می تواند به ارائه بهتر شما کمک کند.
2- اساس مطالب ارائه شده بر مبنای کتاب دکتر بازرگان(منبع درسی) می باشد.
عناوین فعالیت :
1- یک پژوهشگر بر مبنای دیدگاه فلسفی چه رویکردهایی به پژوهش می تواند داشته باشد؟
2- روش تحقیق کمی و روش تحقیق کیفی را با هم مقایسه کنید.(از نظر عنوان و تمرکز تحقیق، هدف، روش، نمونه گیری، نتایج)
3-در تحقیق کیفی داده ها چگونه جمع آوری و تحلیل می شوند؟
4- روش تحقیق دلفی و گروه های کانونی را با هم مقایسه کنید.
5- روش تحقیق تحلیل محتوای کمی و روش تحقیق محتوای کیفی را با هم مقایسه کنید.
6- روش نمونه گیری در تحقیق کمی و تحقیق کیفی را با هم مقایسه کنید.
7- اعتبار بخشی در روش تحقیق کمی و روش تحقیق کیفی را با هم مقایسه کنید.
8- طرح تحقیق آمیخته چیست؟ چه ویژگی هایی دارد؟چه انواعی دارد؟
9-جایگاه و اهمیت اخلاق در تحقیق کمی و تحقیق کیفی را با هم مقایسه و شرح دهید.
10- منظور از روش تحقیق مورد پژوهی و اقدام پژوهی را با هم مقایسه کنید.
- ۰۳/۱۲/۱۳