برنامه ریزی درس روش های تحقیق در علوم تربیتی (پیشرفته)
بسمه تعالی
برنامه آموزش و ارزشیابی درس روش های تحقیق در علوم تربیتی(پیشرفته)
عرض سلام و خوش آمد گویی خدمت دانشجویان محترم
از همراهی شما عزیزان در این ترم تحصیلی خوشحالم و امیدوارم به لطف و یاری پروردگار لحظات ارزشمند و پرباری را در کنار هم سپری کنیم.
برنامه آموزش و ارزشیابی درس روش های تحقیق در علوم تربیتی(پیشرفته) به شرح زیر است:
آموزش:
بر اساس سرفصل مصوب وزارت علوم (قابل بارگذاری از سامانه دانشگاه یا سامانه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری)، محتوای آموزشی به همراه مقالات و منابع مفید روز، موردنظر قرار گرفته و تدریس میشود. بهمنظور پویایی کلاس، فعالیتهایی در قالب پروژه کلاسی، گزارش مقالات روز متناسب با سرفصل در نظر گرفته شده است که در جلسات آموزشی مربوطه، شرح داده خواهد شد.
برنامه درسی مبتنی بر سرفصل مصوب در سایت دانشکده، به صورت کامل بارگزاری شده است. نکات ضروری و مهم در وبلاگ اختصاصی جهت یاداوری و دسترسی آسان تر ارائه شده است.
آدرس سایت دانشکده :
https://stb.iau.ir/ftb/fa
ارزشیابی ( آزمون پایان ترم+ پروژه کلاسی)
آزمون کتبی: 16 نمره
کتاب : روش تحقیق در روانشناسی و علوم تربیتی ویراست پنجم 1402، نشر روان.دکتر علی دلاور
پروژه کلاسی: 4 نمره
انتخاب یک موضوع پژوهشی ( ترجیحا از طرح پایش در پژوهشیار) و تنظیم پیشنهاده پژوهش بر اساس مباحثی که در کلاس مطرح می شود.
هر کدام از دانشجویان محترم ملزم هستند پیشنهاده پژوهش خود را پس از تکمیل در هفته پایانی ترم در کلاس ارائه دهند.
موارد مؤثر در ارزشیابی:
- ارزشیابی دانشجویان بزرگواری که به هر دلیل بیش از 5 جلسه غیبت داشته باشند، در بهترین شرایط، از ۱۸ محاسبه خواهد شد. (دقت بفرمایید.)
- حضور غیرفعال در کلاس، امتیاز منفی دارد. (توجه بفرمایید.)
- ۰۳/۱۱/۱۳