روش های تدریس و کاربرد فناوری های نوین در آموزش، نیمسال اول
بسمه تعالی
برنامه آموزش و ارزشیابی درس روش های تدریس و کاربرد فناوری های نوین در آموزش
عرض سلام و خوش آمد گویی خدمت دانشجویان محترم
از همراهی شما عزیزان در این ترم تحصیلی خوشحالم و امیدوارم به لطف و یاری پروردگار لحظات ارزشمند و پرباری را در کنار هم سپری کنیم.
برنامه آموزش و ارزشیابی درس روش های تدریس و کاربرد فناوری های نوین در آموزش به شرح زیر است:
آموزش:
بر اساس سرفصل مصوب وزارت علوم (قابل بارگذاری از سامانه دانشگاه یا سامانه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری)، محتوای آموزشی به همراه مقالات و منابع مفید روز، موردنظر قرار گرفته و تدریس میشود. بهمنظور پویایی کلاس، فعالیتهایی در قالب پروژه کلاسی، گزارش مقالات روز متناسب با سرفصل در نظر گرفته شده است که در جلسات آموزشی مربوطه، شرح داده خواهد شد.
ارزشیابی (آزمون پایان ترم+ ارائه کلاسی)
آزمون کتبی: 15 نمره
1- کتاب مبانی نظری و عملی کاربرد اینترنت در فرایند تدریس و یادگیری، تالیف :اسماعیل زارعی زوارکی، سید عبدالله قاسم تبار،اکبر مومنی راد، نشر آوای نور.(فصل اول، فصل دوم، فصل سوم، فصل چهارم)
2- کتاب یادگیری معکوس، خرده روایت های معلمی، مولف: زینب گلزاری،نشر طلایی دانشگاه.(قابل تهیه از انتشارات رشد)
ارائه به صورت کنفرانس کلاسی: 5نمره
کتاب ابزارهایی برای موفقیت در تدریس آنلاین، مولف لیزا داولی، انتشارات سمت.(فصل سوم، فصل چهارم،فصل پنجم،فصل ششم، فصل هفتم،فصل هشتم،فصل نهم)
شرح فعالیت : فصل های مشخص شده در بین دانشجویان محترم تقسیم و به صورت کنفرانس از هفته دوم آبان، ارائه های کلاسی صورت خواهد گرفت.(ارائه های خلاق، امتیاز بیشتری کسب خواهند کرد.)
موارد مؤثر در ارزشیابی:
- ارزشیابی دانشجویان بزرگواری که به هر دلیل بیش از 5 جلسه غیبت داشته باشند، در بهترین شرایط، از 12 محاسبه خواهد شد. (دقت بفرمایید.)
- حضور غیرفعال در کلاس، امتیاز منفی دارد. (توجه بفرمایید.)
موفق باشید
- ۰۱/۰۷/۰۲